fredag 12. april 2013

DIY/gjør-det-selv/steg-for-steg-oppskrift/uterommet: Et rundt bord til fine sommerdager!

Endelig ble det skikkelig vår, og som nevnt i blogginnlegget tidligere i dag, så vil temaet her på Glassveranda de kommende ukene være tips og idéer til uterommet! 

Det blir blant annet mange DIY/gjør-det-selv/steg-for-steg-oppskrifter på små prosjekter som passer både i små og store uterom, så har du lyst til å lage det litt ekstra sommerlekkert i hagen eller på terrassen din i sommer, så følg med, følg med! :)) 

Dette bordet er et overkommelig lite prosjekt, -ja kanskje en fin helgesyssel i vårsolen? Du finner en DIY/gjør-det-selv/steg-for-steg-byggeoppskrift med bilder som viser hvordan du enkelt kan bygge dette runde koselige hagebordet: HER.

Flere uteromstips kommer i morgen! Ha en fin kveld! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.


Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


7 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig bord og den fargen var kjempe fin:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Anonym sa...

Hei!

Snubla over bloggen din og dette bordet; utrolig fint og fantastisk fin farge!! :-) Kan jeg spørre om fargekoden/fargenavnet? :-)

Ha en strålende helg!! Her må vi vente på våren, det snør... :-/

Klem Kristine

Tonje Merethe sa...

Kjempe fint bord. og så kjekk "oppskrift".
Jeg kjøpte inn materialer til nytt utebord tidligere i uken, men her kom kong vinter på besøk igjen så må utsette prosjektet.

Ha en fin helg!
Tonje Merethe

Under bjørka sa...

deilig farge på det bordet, har nok noen småting som trenger ett strøk før det skal ut :)

Silje sa...

Hva heter fargen? Den var veldig delikat!

Ann sa...

God morgen! :)) Åh så koselig at så mange likte den fargen! :))) Det er en av de kjære "Middelhavsfargene" mine, jeg tok den i bruk for 15 år siden, da i innvendig tak/himling i paviljongene våre, og siden har den blitt brukt på både det ene og det andre! :)) Det er en herlig dus, lys, grågrønn farge, som jeg aldri blir lei av, så den kan trygt anbefales! :)) Malingen jeg bruker på utemøblene og i paviljongtak er Drygolin, og fargekoden er 1918 - B66G. -Glassveranda-grønn? ;)))

Masse snø på bakken her også Tonje Merethe, men heldigvis er det tørt på terrassene og der er det fint å holde på! :)) Har du snø i luften også, så håper jeg det stanser snart slik at du kan kose med med vårforberedelser utebdørs du også! :)) Nå MÅ del vel snart bli skikkelig vår i hele ladet, kan ikke skjønne annet! :S

Ha en super lørdag alle sammen, og takk for alle koselige tilbakemeldingene! (o:=

Stor klem, Ann.

hill`s interiørblogg sa...

Herlighet... jeg er overveldet over hva du får gjort... Nydelig bord og den fargen var jo bare så fin. Må følge med på alle dine DIY... det er jo så inspirerende. (Så får jeg bare håpe at dine prosjekter gir meg et spark bak, så jeg også kommer meg i gang ;O))
Ha en fin helg.
Klem fra Hill-Iren