lørdag 23. november 2013

Nå finner du MASSE juleinspirasjon på Glassveranda!

Tenk som tiden flyr, i dag er det nøyaktig 1 måned igjen til lille julaften, snart er det både advent og jul, så da tenkte jeg det kanskje var på tide å lete frem all juleinspirasjon som finnes her inne på Glassveranda! -Ja for vi snakker MENGDER juleinspirasjon, for det er ingen hemmelighet at jeg er glad i julen og alt det julevakre man kan pynte med og dille med i adventstiden, og ettersom Glassveranda har eksistert i snart fem år og inneholder noen tusen blogginnlegg med et titalls tusen bilder, så har det etterhvert også blitt et ganske omfattende juleinspirasjonsarkiv! ;)

For at du skal slippe å lete igjennom alle nye og gamle blogginnlegg for å kunne finne frem til all juleinspirasjon og alle juleidéer som finnes her på Glassveranda, så har jeg sortert dem for deg, og sydd sammen noen oversiktlige menyer! Hvis du ser i venstre marg her litt lenger ned på siden, så finner du alle juleinnleggene samlet i oversiktlig "Klikk-og-les"-meny!

Jeg har lagt ut "Juleinspirasjon utenfra"-menyen i dag, med flotte juleideer til julehjemmet fra både inn- og utland, men det blir lagt ut enda mer juleinspirasjon i løpet av helgen, for da skal også "Jul hjemme hos oss"- menyen gjøres ferdig, med alle fine gjør-det-selv-tips, juleoppskrifter m.m.! 

Det nærmer seg nå også høysesong for julebord, julemiddager, førjulsselskaper, vennefester o.s.v., så jeg minner derfor om at du også finner link til innlegget "Korrekt borddekking på 1-2-3" øverst i menylinjen her på Glassveranda! ;)

Ta et dypdykk i juleinspirasjonsmenyen da vel? :)) Ha en riktig fin helg alle sammen! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

1 kommentar:

Unknown sa...

Så flott. Tusen takk. Nå skal jeg kose meg med all inspirasjonen. God lørdagskveld. D