tirsdag 1. januar 2013

Farvel til julen 2012, nå er det et nytt år med nye muligheter, nye gjøremål, nye planer, nye milepæler, nye idéer og nye opplevelser som gjelder!

I dag har jeg begynt å pakke ned julepynten, vi har aldri praktisert 13.-dag-jul-regelen slik mange gjør, jeg begynner julen tidlig og avslutter den like etter nyttårsaften, slik har det alltid vært. Jeg pleier å pakke ned julen før hverdagen begynner igjen, blir nok ikke ferdig i dag, det er nemlig masse julepynt, liker dessuten ikke at det blir hverdag for brått, men jeg er ihvertfall i gang! ;) Når ungene begynner på skolen igjen vil all julepynt være pakket pent ned i oppbevaringsbokser igjen og plassert i boden bak påskepynten, for da er det nytt år med nye muligheter, nye gjøremål, nye planer, nye milepæler, nye idéer og nye opplevelser som gjelder!

I løpet av de neste par dagene skal også jula "pakkes bort" på Glassveranda for denne gang. Litt vemodig er det, men litt fint også, for nå går det mot lysere tider, etterhvert mot påske og vår, og det kan igjen handle om vårlekre interiører, idéer som kan brukes til kommende sommers herlige hageprosjekter, vårnips, vårblomster og alt det andre vårlekre vi allerede nå kan begynne å glede oss til! Jeg elsker julen, men våren og alt som hører den til er enda bedre! For ikke å snakke om sommeren!!! ♥ Herlighet det er bra fantastisk flott å tenke på at det nå ligger et helt nytt år, og en helt ny vår, og en helt ny lang varm solrik deilig ubrukt sommer foran oss! Smiler fra øre til øre bare ved tanken! -Og tanken på den herlige tiden vi nå har foran oss gjør at det slettes ikke føles så ille at julen er over for denne gang! ;)

En julete og sjarmerende halmbukk står fremdeles i vinduet, riktig flott er den, men i morgen skal også den ned i esken sin! Ha en fin januar-kveld! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


7 kommentarer:

Anonym sa...

Godt Nyttår:)
Herlig bilde:)
Julen er ute av huset her og begynte på blanke ark i dag, så får man se hva 2013 bringer:)
Ser frem til å følge deg i 2013:)
Klem Merete

Mailinn`s interiørblogg sa...

enig med deg. Nå er jula ferdig i dette huset også;) men orket ikke å ta ned pynten i dag. så utsetter det til i morgen;) klem. Elsker bildekvaliteten på kameraet ditt forresten=)

Edny sine puslerier sa...

Ønsker deg et strålende år!

hill`s interiørblogg sa...

Den er på tur ned hos meg i morgen... Skal nyte den siste fridagen min i morra med en liten tur til byen og så rydde bort jula.. Blir i grunn deilig ;O)
Kos deg med ryddingen.
Klem fra Hill-Iren

MissMette sa...

Hei Ann :)
Ønsker deg et riktig
✲✬ᏀᏬᎠT NYTT ÅR ✯✲
- det har vært en
glede å følge deg og
bloggen din, og jeg
gleder meg til å
fortsatt titte inn
her til deg i det
nye året som kommer
- masse fine innlegg
og bilder til stor
inspirasjon ✲✬✲
Julen er på vei ut
hos meg også denne
uke, orker ikke å
stresse, men til
helgen er det borte
håper jeg :) hihi..
Ha en fin uke i det
nye året, stor klem
fra Mette :)

Marthe sa...

godt nytt år:) fine nyttårsbilder:)

Bjørkli Søndre sa...

Takk for et inspirerende år og et riktig godt nyttår!

En fryd å følge deg også videre i 2013!

Mulighetenes år har jeg hørt og det høres bra ut! :-) Jeg skal ha fokus på hva jeg får til og ikke begrensningene helsen gir. Ikke gjort over natten, men det er mitt fokus! :-)

Så takk igjen for all inspirasjon!
Klem fra Hilde.



Klem fra Hilde!