søndag 28. oktober 2012

Oppskrift på skumle muffins / halloween muffins / cupcakes

Skumle muffins / halloween muffins / cupcakes er super mat for sultne små hekser, vampyrer, spøkelser og skjeletter! Jeg har i alle år bakt slike til ungene på Halloween, og kan garantere at unger elsker slike muffins med småkryp på! ;)

Har du lyst til å bake skumle muffins til dine barn, eller barnebarn, på Halloween, så finner du oppskrift og fremgangsmåte her: Oppskrift skumle muffins (Recipe Halloween cupcakes) 

Mange flere bilder av dem bilder (photos): HER. 

For mere Halloween inspirasjon (dørpynt, festbord, gresskar etc., ta en titt: HER. (Klikk på et av bildene i bildemenyen som da kommer opp, for å lese mer).

Har du forresten husket å stille vekkeklokken din på vintertid (1 time tilbake)? Ha en fin start på den nye uken i morgen! :0)

Stor klem, Ann, 
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige Halloween muffins:)
Kan tenke meg det er mange små som blir kjempe glad for å få noen sånne:)
Klem Merete

Fruen på Solhaug sa...

De var kule, en god ide med 3 små i huset ;)
Har lurt litt på å kjøpe meg et kjempegresskar, hule det ut og prøve meg på gresskarpai...
Fin dag til deg.
P.s jeg har en give away på gang ;)
Janne

Ann sa...

Takk, ja ungene digger disse! :D Lykke til med gresskaret, gresskarfrøene er også veldig gode: Rist dem lett på stekepannnen og spis de: Nam, nam! ;))

Ha en fin Halloween!

Stor klem, Ann :O)