onsdag 1. august 2012

Vi maler vaskerommet! Se FØR-bildene.

Dette er et bilde av vaskerommet vårt... visst nok et litt lite, mørkt og dårlig bilde knipset lenge før jeg fikk den kjære EOSen min. Det er tatt i innelys vinterstid for ca. 4-5 år siden vil jeg tro, men slik som dette har vaskerommet vårt sett ut siden det var ferdig oppusset. Jeg skal nå gi deg linken til flere bilder av dette vaskerommet hvis du lover å ikke le når du leser teksten! ;) Den ser nemlig ut til å være skrevet av en mekanisk robot/eiendomsmegler på autopilot, men jeg får skylde på at det var et av de aller, aller første blogginnleggene jeg skrev her på Glassveranda, og ikke helt visste hva jeg skulle skrive! ;)) Du kan se blogginnlegget: HER

Da vaskerommet stod ferdig var jeg så fornøyd, så fornøyd! Et knallbra vaskerom var det! -Og det er det fremdeles, bare at det bare har blitt mørkere og mørkere, og mere og mere beigebrunt med årene! ;))) Vel, det har jo ikke egentlig blitt det da, men alt beige i de andre rommene i denne etasjen hjemme hos oss er nå byttet ut med en klar, lys, lett og lekker lysegrå farge, litt mellomgrå og gnistrende hvitt, med innslag av kalde farger som lys turkis, lys isblå, en lys, dus, grågrønn farge etc., og summen av alt dette nye, lyse, klare og lekre har gjort at vaskerommet plutselig fremstod som tungt, mørkt og mørkebeigebruntoransjeish!

For å gjøre en lang historie kort: Det gikk som det måtte gå: Nå maler vi vaskerommet! ;) Det som var brunt er ikke brunt lengre, og det som var beige er... ja til og benkeplatene har vi malt! Mer om oppussingen av vaskerommet muligens allerede i morgen! Det er ikke ferdig, men du kan jo kanskje få se noen "underveis"-bilder! ;) 

Ha en fin onsdag! :0)

Stor sommerklem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:



2 kommentarer:

Nina Iren sa...

For et pågangsmot du har!!! Men gud så kjekt når det blir ferdigt!!

Ann sa...

Hi, hi, takk du, ja det skal bli sååå lyst og lett og supert! ;)))

Ha en fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann.