tirsdag 12. juli 2011

Mange, mange, mange lekre puter til nyterrassen!

I dag har jeg strødd innholdet i de fotogene posene som du fikk se i går utover terrassegulvet! I posene var disse herlige fargerike putene! Lekre ikke sant? :)) Jeg blir i ekstra godt humør bare av å se på dem!! De kommer til å bli så lekre på sofabenkene som vi nå lager til frokostkroken på nyterrassen, og sammen med alt det gnistrende hvite, de formelig stråler jo av sommerglede disse putene!

Jeg har ønsket meg disse til å ha i paviljongen nå som det skal bli benker langs veggene der, så da de kom på salg var jeg ikke sen! Men jeg har ikke tid til å vente til det blir benker i paviljongen nei, jeg må ha de i bruk ute på nyterrassen umiddelbart slik at jeg får glede av dem hver dag resten av sommeren! ;))

Jeg har kjøpt noe mere nytt nips til nyterrassen. Bilder av det i morgen, eller kanskje kommer heller de første bildene av sofabenken som min kjære har snekret med steg-for-steg-oppskrift på hvordan du kan lage en lignende.... Vi får se. Nå må jeg uansett først sove litt! ;))

Jeg ønsker deg og dine en finfin tirsdag! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.


Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

1 kommentar:

Maris Gyngestol sa...

Stilige, fargerike puter!! :) Gleder meg til å se flere prosjekter!!

Må igjen takke for den koselige kommentaren du skrev til meg -og vil bare tipse om at nå er slagbenken ferdig! Så hvis du vil se det endelige resultatet, kom inn å ta en titt! ;)

Ha en fortsatt god sommer!
-Mari