lørdag 28. mai 2011

Prosjekt Skodder på lekerommet - Del 2

Oj, oj, det var veldig mye jobb!! Man skulle kanskje ikke tro at det tar så lang tid å gi 10 slike skodder et strøk maling, men det tok sin tid skal jeg si deg! :D Kanskje det bare er jeg som begynner å bli gammel! ;))

Jeg er helt ferdig, fullstendig utslitt, så jeg skal ikke si så mye. Tror det blir tidlig kveld i kveld! ;) Ville bare vise dere hvordan de ble, i morgen skal vi på med strøk nr. 2 og så må vi vaske rundt lekerommet regner jeg med etter at vi har pusset over alle skoddene med sandpapir!

Vi har også støpt de siste pilarene til den nye sør-øst-terrassen i dag, alle utenom én, -vi ble fri for sement!! :S Ja, ja, vi er storfornøyd med dagens innsats likevel vi! :)) Nå: Sove! zzz.....


PS! Ha en fortsatt fin lørdagskveld! :O)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.


Prosjekt Skodder på lekerommet - Del 1 kan du lese HER

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


1 kommentar:

Zandra's Landstil sa...

Nydelig lekerom :-) Ideen med skoddene likte jeg :-) En Hærlig blogg med nydelig bilder :-)

Klemz fra mæ :-)